Biluţe de brânzǎ colorate

De revelion am mâncat prima datǎ acest aperitiv care ne cam fǎcea cu ochiul pe atâtea şi atâtea bloguri.
 
Am folosit branzǎ de burduf (cam 150 de grame) şi o cutie de Philadelphia light. Am fǎcut o pastǎ cu care am îmbrǎcat boabe de struguri negri şi le-am trecut prin condimente. Pasta trebuie lǎsatǎ la frigider un sfert de orǎ sǎ poatǎ fi modelatǎ mai bine. Eu mi-am udat mainile cu apǎ rece dupǎ fiecare 3-4 biluţe. Am pregǎtit farfurioare cu mǎrar, susan, mac şi boia iute şi asta a ieşit. (Cu ocazia asta, am fǎcut şi o prostie mare, de nerepetat, şi simt deja cum papilele mele se înfioarǎ retrospectiv: am cumpǎrat mǎrar la pliculeţ care nu e bun, dom’le, nu e bun).
Nouǎ ne-au plǎcut cel mai mult cele cu mac şi susan.             

Bon app’!





Etichete: , , , , , ,