Cartofi cu brânzǎ şi smântânǎ la cuptor


Nu sunt fanǎ a cartofilor, îi mânânc din an în paşte dar aveam chef de ceva simplu si fǎrǎ mare bǎtaie de cap aşa cǎ m-am mobilizat şi am fǎcut asta.
Nu aratǎ cine ştie ce, dar fu bun. 


Am fiert doi cartofi mari (500 gr) în coajǎ vreo 25-30 minute, i-am curǎţat, i-am tǎiat felii rotunde cu care am tapetat o formǎ în prealabil unsǎ cu unt.  Dupǎ rândul de cartofi am pus unul de brânzǎ rasǎ (eu am avut de vacǎ), un rând de ouǎ (3) fierte, tari, şi un rând de amestec de smântânǎ (200 gr), caşcaval afumat (50 gr) ras şi încǎ puţinǎ brânzǎ. Ultimul rând a fost tot de cartofi pentru cǎ atât îmi permitea forma pe care am folosit-o. Ȋntre rânduri am pus câteva crestǎturi de unt şi deasupra am ras parmezan. Cred cǎ e o veşnicie de când n-am folosit piperul dar nici nu i-am dus lipsa, drept sǎ spun. Se dǎ la cuptor 45-50 de minute la foc potrivit (cuptorul sǎ fie preîncǎlzit) şi se mǎnâncǎ fierbinte cu vin alb lângǎ. Noi aşa am fǎcut. 

Bon app’!


Etichete: , , , , ,