Cinǎ rapidǎ

Aveam în frigider o bucatǎ de mascarpone care aştepta cuminte sǎ-i vinǎ rândul şi pentru cǎ am tot amânat sǎ fac primul meu tiramisu, l-am folosit muuuult mai simplu, cu nişte paste. 

Ingrediente:
Roşii cherry (eu am folosit 10)
7 cǎţei de usturoi
Sare şi piper
Ulei de mǎsline
Jumǎtate de pachet de paste de care poftiţi – asta înseamnǎ vreo 250 de grame şi veţi avea şi pentru a doua zi
Mascarpone – la cantitatea de paste mi-a trebuit vreo trei sferturi din cutia de 250 de gr
Fulgi de ardei
Parmezan 

Preîncǎlziţi cuptorul – eu îl pun mai mereu cu foc mediu. Am tǎiat în jumǎtǎţi roşiile şi le-am pus cu usturoiul curǎţat într-o tavǎ, stropite cu o lingurǎ de ulei de mǎsline, puţinǎ sare şi mult piper şi am dat la cuptor vreo 20 de minute. Când miroase prea frumos sǎ mai suportaţi, scoateţi tava şi mǎrunţiţi usturoiul. Daţi deoparte. 

Ȋn timp ce se coc roşiile, fierbeţi pastele cu un pinch de sare pânǎ se fac al dente (pe pachetul meu scrie cǎ se fierb 8 minute pânǎ sunt gata deci le-am lǎsat doar 6-7 minute). Le-am pus apoi într-un bol, am adǎugat mascarpone şi am amestecat pânǎ s-a topit. Din când în când mai puneam şi  puţinǎ apǎ în care au fiert pastele ca sǎ meargǎ mai repede. 

Apoi am adǎugat fulgi de ardei iute, usturoiul tocat, roşiile, sare, piper şi am ras parmezan. Am amestecat şi am pus pastele într-o tavǎ şi deasupra am mai presǎrat nişte Gruyère, cǎ se terminase parmezanul. 

Am lǎsat la cuptor 25 de minute pânǎ când au prins o crustǎ romanticǎ şi am servit fierbinte. 

Bon app’!


Etichete: , , , , ,