Prada de luni


Cum în ultimele luni, Lidl a devenit magazinul meu preferat, nu e sǎptǎmânǎ în care sǎ nu trec pe acolo pentru aprovizionare. Au o mulţime de probleme, de la preţuri neactualizate la chiar lipsa lor la raft sau inexistenţa coşurilor, dar mie mi se pare cǎ neplǎcerile acestea, dacǎ nu sunt compensate, mǎcar sunt uitate repede pentru cǎ au produse bune. Şi i-am îndrǎgit şi mai mult când au început sǎptǎmânile dedicate bucǎtǎriilor internaţionale. Dacǎ de la americani nu mi-am luat absolut nimic – prea multǎ carne  pentru semi- vegetariana din mine- de la asiatici şi nordici am ales ce mi s-a pǎrut mai atrǎgǎtor. Ȋncǎ mai am nişte produse chinezeşti, probabil o sǎ le pregǎtesc curând, dar azi am fost la cumpǎrǎturi de preparate scandinave şi cu asta m-am întors. 


Heringul în cremǎ de verdeaţǎ nu m-a impresionat prea tare, dar cel cu sos curry a fost interesant şi l-am mâncat cu (poate prea multǎ) poftǎ. Mai erau câteva sortimente, tot de hering, dar pe mine acestea m-au tras de mânecǎ mai mult. Gemul de merişoare, acrişor, ar merge probabil cu nişte clǎtite, iar biscuiţii cu ghimbir sunt asemǎnǎtori celor de la Ikea pe care îi iubesc şi pe care vreau sǎ-i fac eu însǎmi la un moment dat. Pentru amatorii de dulciuri, Sǎptǎmâna scandinavǎ mai oferǎ şi melcişori cu scorţişoarǎ, brioşe, rulouri de ovǎz glazurate, tarte cu migdale, dar şi pâine crocantǎ, chifteluţe congelate şi broccoli.