Sufleu de spanac


Pentru cǎ în copilǎrie am mâncat mereu spanac cu ou deasupra, am decis sǎ fac o schimbare, iar Sanda Marin a fost de un real ajutor în aceastǎ chestiune vitalǎ pentru bunǎstarea stomacului şi papilelor mele, serios! 

 
Ingrediente:
1 kg de spanac
50 gr unt
1 lg de fǎinǎ
100 gr smântânǎ
Brânzǎ rasǎ – multǎ :) Eu am pus cam 50 de grame
3 ouǎ

Am fiert spanacul şi l-am tocat. Am pus untul la topit, am adǎugat fǎina şi am lǎsat puţin sǎ se îngǎlbeneascǎ şi am pus şi spanacul şi se lasǎ câteva minute pe foc. Apoi se pune smântâna, puţin câte puţin, amestecând continuu. Se dǎ deoparte şi se amestecǎ cu brânzǎ mǎrunţitǎ cu furculiţa. Când începe sǎ se rǎcoreascǎ puţin, se pun gǎlbenuşurile pe rând şi la urmǎ, albuşurile bǎtute spumǎ. 

  

Se unge cu unt o formǎ şi se toarnǎ compoziţia. Se mai pune puţin unt deasupra, brânzǎ rasǎ şi se dǎ la cuptor 30-35 minute la foc mediu sǎ creascǎ puţin. Când e scos, sufleul se lasǎ, dar asta nu înseamnǎ decât cǎ poate fi „atacat”.




Bon app’!

Etichete: , , , , ,