Varzǎ de Bruxelles cu brânzǎ



Tot din categoria „prima datǎ” am mâncat de curând aceastǎ varzǎ de Bruxelles care, recunosc, nu m-a dat pe spate, dar o sǎ-i mai dau şanse şi altǎ datǎ, nu sunt absurdǎ :).  

Ingrediente:

Varzǎ de Bruxelles – eu am folosit 30 bucǎţi nici mari, nici prea mici
Ulei
Oţet balsamic
Brânzǎ de care poftiţi – eu am avut puţin parmezan

Cum se face: Preîncǎlziţi cuptorul la foc mediu. 

Ȋndepǎrtaţi cotorul şi prima sau chiar douǎ din foile verzei, cele mai galbene, şi tǎiaţi-le în jumǎtǎţi dacǎ sunt prea mari (eu le-am lǎsat şi întregi pe unele pentru cǎ vroiam sǎ vǎd cum se comportǎ în ambele feluri), treceţi-le printr-un amestec de ulei şi oţet balsamic – n-am cantitǎţi, încercaţi doar sǎ greşiţi aici :), depinde oricum şi de câte verze pregǎtiţi... 

Am adǎugat sare şi piper proaspǎt mǎcinat şi le-am dat la cuptor într-o tavǎ acoperitǎ cu foaie de copt. 

Dupǎ un sfert de ceas, am scos tava şi am agitat-o puţin, am întors verzele îndǎrǎtnice, sǎ se coacǎ uniform. 

Dupǎ încǎ zece minute, casa mirosea drǎguţ şi le-am scos de tot, am încercat una, era încǎ destul de crocantǎ şi le-am lǎsat aşa. Cred cǎ mai pot sta încǎ 15 minute fǎrǎ probleme dacǎ vǎ plac mai moi. Am pus încǎ puţin oţet balsamic peste ele şi am ras parmezan. 

 
Au fost bunuţe, data urmǎtoare o sǎ le fac picante. 

Bon app’!

Etichete: ,