Muffins cu cacao şi mango


Ȋmi plac la nebunie brioşele, le fac de ceva timp cu mai mult sau mai puţin succes şi îmi place şi frenezia cu care caut şi cumpǎr  „rochiţele” pentru ele.  Pe astea le-am luat de la dm şi tare-s mândrǎ de ele, aşa bleu şi diafane... Am pus un mango cumpǎrat de curând şi bine am fǎcut pentru cǎ nu prea era copt şi nu mi-ar fi plǎcut sǎ îl mânânc atât de acrişor. Şi-a pǎstrat puţin aroma aşa cǎ all’s well that ends well.

Ingrediente pentru 15 muffins:

200 g fǎinǎ
1 linguriţǎ praf de copt
150 g zahǎr
50 g cacao
100 g unt moale
4 ouǎ
150-200 ml lapte
1 mango

Am amestecat fǎina cu praful de copt (am folosit din cel cu şofran) şi cacaua şi am dat deoparte. Ȋn alt vas am mixat ouǎle cu zahǎrul, apoi am adǎugat laptele şi untul. 

Am vǎrsat compoziţia peste amestecul de fǎinǎ, praf de copt şi cacao şi am mai mixat puţin. Puteţi adǎuga lapte mai mult dacǎ nu vǎ e pe plac consistenţa. 

La final, am tǎiat mangoul în pǎtrǎţele mici şi l-am aruncat şi pe el în compoziţia ciocolatoasǎ. Am umplut formele de muffin pe trei sferturi şi am lǎsat 20 de minute la cuptorul încins în prealabil sau pânǎ compoziţia trece testul scobitorii. 

Bon app’!

Etichete: , , , , ,