Bǎrcuţe cu legume


Acest aperitiv sau cinǎ, în cazul meu, poate fi folosit la petreceri cu prietenii, sunt absolut convinsǎ cǎ tuturor le va plǎcea pentru cǎ e sǎnǎtos şi colorat. 

 
Ingrediente:

4 chifle
1 dovlecel mic
1 roşie scursǎ de zeamǎ
1 ardei kapia
 Rondele de vânǎtǎ
Oregano, sare şi piper
Pǎtrunjel

Am tǎiat chiflele în jumǎtǎţi- eu am luat unele cu mǎrimi diferite-, le-am scos miezul şi le-am dat deoparte. 

Am spǎlat dovleceii, roşiile, ardeiul şi rondelele de vânǎtǎ, am scos seminţele ardeiului şi le-am tǎiat pe toate în cubuleţe. Le-am pudrat apoi cu oregano. 

Am pus legumele la cǎlit în câteva linguri de ulei şi au stat cam 7-8 minute pânǎ s-au rumenit. Am pus sare şi piper şi le-am luat de pe foc sǎ se rǎcoreascǎ. 

Cu aceastǎ compoziţie am umplut bǎrcuţele şi am presǎrat pǎtrunjel mǎrunţit deasupra. Pentru mai multǎ aromǎ se poate adǎuga şi telemea sau parmezan.


 
Dacǎ rǎmâne compoziţie, puteţi prǎji o felie de pâine care se freacǎ cu usturoi, se pune restul de compoziţie şi iese o bruschetǎ delicioasǎ.

Bon app’!

Etichete: , , , , , , ,