Turtiţe de brânzǎ şi tǎrâţe


Am stat mult sǎ mǎ gândesc dacǎ sǎ postez reţeta asta, în mare parte de ruşine cǎ nu aratǎ nici pe departe ca originalele şi apoi, nu aveam habar cǎ a doua zi vor fi mult mai gustoase. Le-am folosit şi eu tot pe post de pâine pentru cǎ m-am sǎturat de tot ce existǎ în comerţ – mǎ rog, nu de toate dar cele care îmi plac sunt pline de ingrediente de care n-am auzit în viaţa mea şi care, evident, n-au cum sǎ aibǎ vreun impact pozitiv asupra sǎnǎtǎţii mele. Turtele sunt bune şi pentru cǎ au tǎrâţe de ovǎz, care-mi plac şi, oricum, chiar dacǎ nu mi-ar plǎcea, tot aş fi nevoitǎ sǎ le iau zilnic din cauza unor probleme de sǎnǎtate. Dietǎ, regim, fiecare cu nefericirea lui...


Ingrediente:
500 de grame de brânzǎ dulce – eu am folosi urdǎ cu smântânǎ
8 linguri de tǎrâţe de ovǎz
1 ou
1 linguriţǎ de drojdie uscatǎ
Tarhon, oregano

Am amestecat toate ingredientele şi am lǎsat la dospit 30 de minute. Am luat cu lingura din aluat şi am pus pe hârtia de copt şi am lǎsat la cuptor 40 de minute la 180 de grade, ca în reţeta originalǎ. Aşa cum am zis, mi-au plǎcut mai mult a doua zi. A, şi au pǎstrat un miros foarte plǎcut :)

Bon app’!

Etichete: , , , ,