Migdale la cuptor în crustǎ de zahǎr şi scorţişoarǎ


Am gǎsit reţeta aceasta pe un site american dar evident, iar am pierdut linkul, pentru cǎ întotdeauna când vǎd ceva care-mi face cu ochiul, scriu repede reţeta pe caiet. Ȋmi plac migdalele fǎcute aşa, simple nu le agreez deloc. Sunt bune de ronţǎit la un film, aşa dulci şi crocante. Mi-au plǎcut!

Ingrediente:

250 de grame migdale crude
1 albuş
1 linguriţǎ apǎ rece
3 linguri zahǎr alb (eu n-am pus)
3 linguri zahǎr brun (eu am pus vreo 4)
1 lingurǎ de scorţişoarǎ
Un praf de sare


Se încǎlzeşte cuptorul la 130 de grade.

Se bate albuşul cu apa. Se adaugǎ migdalele şi se amestecǎ pânǎ ce sunt acoperite integral în albuş.
Se amestecǎ ambele tipuri de zahǎr cu scorţişoara şi sarea şi se adaugǎ peste migdale. Se amestecǎ bine pânǎ ce zahǎrul este repartizat uniform peste migdale. 

Se rǎstoarnǎ pe o foaie de copt şi se lasǎ la cuptor cam 1h15’, agitând tava sau rǎsfirând migdalele cu o linguriţǎ la fiecare 20 de minute. 


Bon app’!

Etichete: , , ,