Salatǎ de cartofi noi cu dressing de iaurt


Sǎptǎmânile trecute am executat nişte cartofi noi la cuptor cu mult chimen pe deasupra şi, ieri, brusc, mi s-a fǎcut  din nou poftǎ de ei. Nu i-am mai gǎsit micuţi dar au fost tare pe placul meu şi în salata aceasta rǎcoroasǎ. 


Ingrediente:

10 cartofi noi potriviţi
200 grame iaurt grecesc
Câteva fire de mǎrar
2 fire de ceapǎ verde
Ardei gras
Sare, piper, oţet balsamic

Fierbem cartofii în coajǎ cu puţinǎ sare. Când sunt gata, îi dǎm deoparte sǎ se rǎcoreascǎ.

Facem sosul din iaurt, mǎrar, sare, piper şi câteva linguriţe de oţet balsamic (dupǎ preferinţe). 

Decojim (eu i-am lǎsat aşa) şi tǎiem cartofii în bucǎţele mai mici, amestecǎm cu ardeiul gras  (folosim 3-4 bastonaşe ) şi cu ceapa tǎiate mǎrunţel.


Turnǎm sosul, amestecǎm şi servim dupǎ ce stǎ la rece cel puţin o jumǎtate de orǎ.

Bon app’!

Etichete: , , , , ,