Tagliatelle cu surimi pentru provocare



Este prima datǎ când particip la provocarea Amei şi sincer de-abia aşteptam pentru cǎ mi se pare o idee foarte bunǎ şi o felicit pentru cǎ pare sǎ deţinǎ secretul suprem: cum sǎ ai timp şi de bebe mic, şi de casǎ şi de proiecte şi concursuri bloggeristice şi bǎnuiesc eu cǎ nu e tot asta :). 

Pentru aceastǎ lunǎ, am primit blogul Simonei, ploieşteancǎ ca mine, din câte am vǎzut, de unde mi-am ales reţeta tagliatelle cu surimi. Mi s-a pǎrut interesantǎ combinaţia, îmi place mult surimi-ul, iar de paste, nici nu mai zic... De felul meu, sunt cuminte, aşa cǎ n-am  modificat foarte mult reţeta şi mi-a plǎcut ce a ieşit.  

Ingrediente:

200 grame tagliatelle
300 grame surimi
1 ceapǎ roşie micǎ
2-3 cǎţei de usturoi
½ ardei gras roşu
200 ml vin alb demisec
Piper
Ulei

Mai întâi am fiert pastele conform  instrucţiunilor de pe ambalaj. Le-aş fi vrut al dente dar colegul meu de apartament ( :P) le preferǎ bine fǎcute. 

Am tǎiat ceapa mǎrunt şi am cǎlit-o în puţin ulei. Când a devenit translucidǎ, am adǎugat ardeiul roşu tocat, iar dupǎ încǎ un minut, am adǎugat şi surimi-ul tǎiat în bucǎţele. 

Se adaugǎ vinul, iar când acesta începe sǎ bolboroseascǎ, se pune usturoiul tǎiat în bucǎţi mai mari şi 100 ml de apǎ. Se pune piper şi se lasǎ sǎ scadǎ. 

La final, se amestecǎ pastele cu surimi-ul şi se servesc fierbinţi cu parmezan sau pecorino romano.


E bun cu vin alb rǎcit bine. 

Bon app’!

Etichete: , , , , , ,