Ou în pâine



Din pǎcate, eu fac parte din categoria nefericiţilor care nu pot lua micul dejun acasǎ. Sandvişul pe care-l mǎnânc la birou la ora 8 într-o camerǎ cumva neprimitoare nu are nicicum farmecul unei mese puse pe îndelete acasǎ. Aştept mereu week-endul şi pentru perspectiva asta: un mic-dejun cu ceai cald (da, şi pe cǎldurile astea, îl prefer cald), când blocul e adormit şi pot auzi tânguielile pescǎruşilor, o lecturǎ uşoarǎ sau doar eu cu mine şi gândurile şi planurile mele, toate astea sunt lucruri care mǎ binedispun ceva de speriat :). 

Aşa cǎ vǎ urez sǎ începeţi mereu ziua cu un mic dejun, orice ar însemna asta pentru voi: cafea, sandviş, meditaţie, suc de fructe, alergat prin parc etc. E pregǎtirea atât de necesarǎ pentru tracasǎrile de peste zi şi vǎ umple de energie. 

Mic-dejunul ǎsta întârziat e bun, cum nu? are ou şi  brânzǎ, cum sǎ nu fie bun? :)

Se ia o felie de pâine şi cu o formǎ specialǎ sau ca mine, cu un pahar, faci o gaurǎ în mijlocul feliei. Pui o tigaie cu puţin unt la încins, pui felia şi oul în decupajul fǎcut mai devreme. Poţi adǎuga aşchii de brânzǎ sau chiar carne, sare, piper şi, când e gata, întorci sǎ se facǎ şi pe cealaltǎ parte. Eu am însoţit cu o salatǎ simplǎ de roşii, castraveţi şi ridichi. Şi pentru cǎ nimic nu se aruncǎ, miezul  de pâine care rǎmâne îl ungi cu miere şi gata şi dulcele de dimineaţǎ. 

Bon app’!

Etichete: , , ,