Macaroane cu brânzǎ la cuptor


Mie ploaia îmi dǎ un dor de ducǎ ceva de speriat, aşa cǎ zilele astea m-am delectat cu multe poze din Provence- n-am fost încǎ acolo şi e mare pǎcat-, cu picturi cu domni şi doamne servind ceai, cu insomnii şi gânduri de-a valma. Şi pentru cǎ atunci când se întâmplǎ toate astea la un loc am un sentiment cǎ sunt iar chupachupsǎ, m-am hotǎrât sǎ-mi fac un desert favorit din copilǎrie: macaroane cu brânzǎ. 

Ingrediente:

400 grame macaroane
150 de grame brânzǎ proaspǎtǎ de vaci
100 de grame brânzǎ de vacǎ
2 linguri de  smântânǎ
3 ouǎ
Un cub de unt
Zahǎr

Macaroanele se fierb conform instrucţiunilor de pe pachet.



Am amestecat cele douǎ tipuri de brânzǎ cu smântâna şi douǎ ouǎ şi am pus peste paste. Am amestecat uşor pentru omogenizare.

Am uns un vas de yenna cu un cubuleţ de unt şi am turnat pastele. Se lasǎ la cuptor 20 de minute- dupǎ zece minute, vasul se scoate şi se pune un ou bǎtut bine deasupra, pentru un aspect gǎlbior de efect. Se serveşte cu zahǎr. Eu am avut doar brun dar e mai bun cu cel alb.



Noi am  însoţit cu şampanie şi nişte urǎri dar nu e o regulǎ... :).

Bon app’!

Etichete: , , , , ,