Pǎstrǎv pe pat de legume


A aşteptat  destul de mult peştele ǎsta delicios sǎ aparǎ aici, aşa cǎ am decis sǎ îl fac public cât mai repede şi sǎ fac un... peşte cinstit din el. Ne era de mult poftǎ şi chef sǎ-l încercǎm, mai ales dupǎ o escapadǎ la munte unde am gustat un pǎstrǎv direct din pǎstrǎvǎrie, la grǎtar, cu salatǎ şi lǎmâie. Ne-a rǎmas gândul la el, aşa cǎ în primul week-end dupǎ munte, am fost la Auchan şi-am luat mamutul acesta. Da, e mare, dar l-am terminat instantaneu. M-am inspirat de la Laura Adamache pentru reţetǎ!


Ingrediente:

2 pǎstrǎvi
2 roşii
2 ardei graşi
4 ciuperci champignon mari
Pǎtrunjel, busuioc
Sare, piper
Unt
Lǎmâie
½ pahar de vin alb

Am tǎiat legumele în feliuţe foarte subţiri. Pǎtrunjelul se toacǎ mǎrunt. 

Se amestecǎ toate şi se aromatizeazǎ cu busuioc, proaspǎt sau uscat, şi se adaugǎ sare şi piper dupǎ gust.


O folie de aluminiu se unge cu unt şi se formeazǎ un strat de legume, pe lung. Deasupra, se întinde peştele, îl umplem cu legume şi punem şi deasupra lui, stropindu-l la sfârşit cu vin. 

Folia de aluminiu se sigilieazǎ şi se dǎ la cuptorul preîncǎlzit la 200 de grade vreo 15-20 de minute sau mai mult, dacǎ vǎ pricopsiţi cu un gigant de peşte ca noi :). Se stropeşte cu lǎmâie şi e gata de îmbucat.

Bon app’!

Etichete: , , , , , ,