Pâine umplutǎ


Cred cǎ am mai cântat aici imnuri de preamǎrire StumbleUpon-ului.  Mǎ duce de fiecare datǎ în locuri fantastice, legate de curiozitǎţile şi interesele mele cele mai diverse şi-mi oferǎ informaţii ca nimeni altul. Acolo am dat şi de reţeta asta, de pâine umplutǎ, pe care de altfel, am vǎzut-o pe cel puţin un blog pe care îl urmǎresc zilnic, cel al lui Mihai

Cum se face: se taie o pâine pe diagonalǎ dar fǎrǎ a duce cuţitul pânǎ la capǎt. Se repetǎ procesul din partea cealaltǎ. 


Ȋntre felii, se pune o umpluturǎ din: douǎ felii mai groase de unt topit, amestecat cu pǎtrunjel (dupǎ preferinţe), o legǎturǎ de ceapǎ verde (eu am pus doar partea albǎ), o linguriţǎ de muştar (opţional), o linguriţǎ de mac şi cam 200 de grame de brânzǎ de vacǎ rasǎ. Se pune extra-brânzǎ şi pe deasupra pâinii.


Pâinea se împacheteazǎ în folie de aluminiu şi se lasǎ la cuptorul preîncǎlzit la 180 de grade vreo 20-25 de minute. Dupǎ acest timp, se îndepǎrteazǎ folia şi se mai lasǎ 5-7 minute la cuptor pânǎ se topeşte şi brânza de deasupra. 

E bun-bun-bun, exteriorul e crocant şi interiorul, moale şi cremos şi dupǎ, poţi sta liniştit cu cana de ceai în faţǎ, cu revistele preferate pregǎtite de rǎsfoit şi cu serialul cu hiperspaţiu şi alte ciudǎţenii aşteptându-te cuminte. 

Bon app’!

Etichete: , ,