...


Toatǎ lumea în jur forfoteşte, se fac ultimele pregǎtiri, magazinele sunt probabil încǎ pline- anul acesta le-am evitat cu graţie de lebǎduţǎ. Din IOR se aud repetiţiile pentru carnavalul de disearǎ, Luc doarme dezvelit, iar eu stau cu agenda galbenǎ în braţe meşterind dorinţe, planuri, lucruri de fǎcut şi vǎzut, de încercat şi de mâncat, evident :).

2012 a fost un an greu dar şi frumos pentru mine, s-au terminat şi-au început nişte lucruri, am aflat cât de important e lucrul ǎla numit sǎnǎtate, am
fost fericitǎ şi-am şi plâns. Am învǎţat câte ceva, iar pentru prostiile pe care le fac, mǎ trag de urechi conştiincios şi îmi zic mereu sǎ fiu mai atentǎ. 

Pentru cǎ o sǎ fim doar noi doi în seara asta, ca nişte huhurezi, n-am fǎcut cine-ştie ce pregǎtiri: avem bunǎtǎţi de la ambele seturi de pǎrinţi, aşa cǎ eu m-am îndeletnicit doar cu aperitivele: pastǎ de mǎsline cu usturoi, bruschete cu roşii şi mirodenii, ciupercuţe cu brânzǎ cu mucegai, crostini cu ardei kapia şi brânzǎ de bivoliţǎ, cleşti de crab şi salatǎ de fructe. Avem şi peşte sǎ fim uşori în anul ce vine şi salatǎ de boeuf fǎrǎ... boeuf şi un minunat cremşnit. 

La miezul nopţii nu cred c-o sǎ sparg farfurii cum îşi doreşte conducerea sectorului 3, da’ o sǎ beau un pahar de Aperol cu gândul la acest bloguleţ şi la voi, cei câţiva omuleţi care intraţi aici! 
La mulţi ani!

Foto