Tagliatelle cu trei feluri de brânzǎ


Mi se fǎcuse dor de paste dupǎ zile întregi când aş fi mâncat numai şi numai portocale cu ciocolatǎ (vezi vremea propice pentru exact lucrul ǎsta) şi asearǎ, la Lente, locul în care marţea, pasionaţii de boardgames se întâlnesc sǎ se joace, una din colegele de la Institut a comandat o porţie mare de paste cu carne şi brusc, m-a apucat pofta cea mai mare din lume. Am ronţǎit din salata pe care o prietenǎ a împǎrţit-o cu mine, dar am rǎmas cu gândul şi la paste. Şi azi, rǎsfoind blogul de Sisters, am dat peste pastele cu trei feluri de brânzǎ. Aveam tagliatelle, aveam douǎ feluri de brânzǎ, am cumpǎrat încǎ una de caprǎ şi la prânz, am mâncat asta.

 
200 de grame de tagliatelle se fierb conform instrucţionilor de pe pachet.

Ȋn acest timp, într-o crǎticioarǎ, se pune la încǎlzit laptele, cam 200 ml, cu o felie de unt. Se adaugǎ 50 de grame de brânzǎ cu mucegai verde, 50 de grame de brânzǎ cu mucegai albastru (eu am avut o cremǎ foarte bunǎ de la Mega) şi 50 de grame de brânzǎ de caprǎ, o lingurǎ de parmezan ras, piper proaspǎt mǎcinat, dupǎ gust, şi un pinch de nucşoarǎ. 

 
Se lasǎ pânǎ brânzeturile încep sǎ se topeascǎ, eu am preferat sǎ simt, totuşi, puţin consistenţa lor. Se adaugǎ pastele, cu puţin din apa în care au fiert, dacǎ este cazul, se tǎvǎlesc bine în amestecul de brânzeturi pânǎ la omogenizare şi se servesc calde. Mergea mai bine un pahar de vin alb, dar eu am avut doar vinul acesta roşu, de un an, numai bun pentru fete :P. 

Bon app’!

Etichete: