Salatǎ de paste cu fructe de mare


Mai e puţin pânǎ luni şi atunci bloguleţul acesta împlineşte un an, iar eu voi bifa altǎ cǎsuţǎ când voi completa cine-ştie-ce formulare care includ şi vârsta. Aşa cǎ am de gând sǎ petrec trei zile, ca-n poveşti, pentru cǎ mi-s simpaticǎ şi merit :P. 

Ȋn altǎ ordine de idei, vouǎ, omuleţilor care intrǎ aici, vǎ voi cere ajutorul în curând ca sǎ pot planta un copǎcel. Asta pentru cǎ sunt vALLuntar şi voi scrie aici o recenzie la o carte care pare foarte fainǎ. Detalii despre ea la momentul potrivit :).


Altfel, scriu, gǎtesc, mǎ uit la The Walking Dead (of, ce mi-ai fǎcut, Almitis!), visez urât noaptea din cauza lui, dar deocamdatǎ nu pot opri, m-am îndrǎgostit de Christoph Waltz în „Inglourious Basterds”, e foarte, foarte tare, ascult melodia asta pe repeat de zile bune- luaţi şi voi de gustaţi din dulceaţa-i- şi aştept primǎvara şi revederea cu oameni dragi. Am fost şi într-o ceainǎrie fainǎ, cu miros de cafea bunǎ- eu doar presupun, cǎ nu beau cafea-, cu ceaiuri aromate şi prǎjituri gustoase. Ce e ciudat acolo e cǎ tre’ sǎ te uiţi la ceas mereu (cel puţin în week-end) pentru cǎ sunt rezervǎri peste rezervǎri şi mai cǎ te simţi dator sǎ pleci înainte sǎ-ţi „expire” timpul” ca sǎ nu fii jenat când vin urmǎtorii.


Despre salata de paste, numai de bine, n-are de ce sǎ nu fie delicioasǎ, încercaţi şi veţi vedea. 

Se începe cu decongelarea fructelor de mare, spǎlarea şi scurgerea lor printr-o sitǎ.

Am pus apoi 300 de grame de paste scurte la fiert în apǎ cu sare. Le-am lǎsat pânǎ s-au fǎcut al dente. Le-am amestecat cu o lingurǎ de unt şi le-am dat deoparte.

Ȋntr-o tigaie, am pus la încǎlzit câţiva stropi de ulei şi am aruncat acolo 4 cǎţei de usturoi tǎiaţi fin. I-am lǎsat sǎ se perpeleascǎ puţin, am adǎugat o ceaşcǎ mare de vin alb, 300 de grame de fructe de mare decongelate şi puţinǎ sare. Am acoperit tigaia şi le-am lǎsat la foc mediu pânǎ când lichidul este aproape absorbit. Apoi, am turnat pastele în tigaie, am amestecat de câteva ori, am luat de pe foc şi le-am lǎsat puţin la rǎcit. 

Am fǎcut un sos din câteva picǎturi de ulei de mǎsline, zeama de la o jumǎtate de lǎmâie, sare şi piper. Şi am bǎut vin alb, evident! :)

Bon app’!

Etichete: ,