...


Ȋntrerupem programul obişnuit pentru a vǎ recomanda un film, Liberal Arts, care deşi nu pe de-a-ntregul reuşit, mi-a adus aminte pe alocuri de Before Sunrise, cu discuţiile despre cǎrţi (Blake, David Foster Wallace, romane cu vampiri), consecinţe, moralitate, muzicǎ clasicǎ, depresie.

Mi-a plǎcut una din scenele finale din film, unde unul din personajele secundare (o actriţǎ care mie îmi place destul de mult- Elizabeth Reaser) spune cǎ îi plac cǎrţile foarte mult, dar cǎ încearcǎ acum sǎ citeascǎ mai puţin pentru cǎ asta o îndepǎrta cumva de viaţa adevǎratǎ, de zi cu zi. Şi mi-am adus aminte cǎ în 2010 fǎceam şi eu acelaşi experiment, dupǎ 20 de ani de citit asiduu. Atunci m-am oprit pentru cǎ mǎ apucasem de un lucru care mǎ împlinea, deşi era al naibii de greu, iar acum... sper doar ca peste câţiva ani, când voi privi înapoi la perioada asta, sǎ o consider la fel de plinǎ de satisfacţii. 

Mi-a plǎcut deşi nu se întâmplǎ multe în filmul ǎsta... doar viaţa cu întâlnirile ei miraculoase. 

Replica favoritǎ: Every place you don’t leave is a prison

E minunat când dai de o piesǎ pe care s-o asculţi la nesfârşit pentru cǎ e extraordinar de frumoasǎ şi face apel la resurse pe care nu le bǎnuiai în tine. Ascultaţi asta: