Picnic Sun Food

Ȋmi place ideea de picnic. Mi se pare foarte tare sǎ iei cu tine nişte bunǎtǎţi fǎcute în propria-ţi bucǎtǎrie, câţiva prieteni şi sǎ ieşi din rutina zilnicǎ. E un prilej de întâlnire perfect. Aşa cǎ invitaţia Sun Food mi s-a potrivit. S-au deturnat planuri din cauza vremii, vremurilor şi a altor mǎrunţişuri, dar pânǎ la urmǎ am reuşit. Sunt recidivistǎ la picnicul în parc, ştiu, dar mǎ încânta prea mult provocarea ca sǎ o las sǎ treacǎ. 


Aşa cǎ mi-am sunat prietenele şi le-am invitat blând, dar ferm :) în IOR. Ne-am gǎsit un locşor lângǎ apǎ (ca sǎ avem vedere la raţe şi cormorani), le-am fǎcut sǎ aştepte pentru cǎ sunt un control freak şi mai jos e picnicul nostru format din limonadǎ de ananas, salatǎ de quinoa şi nǎut şi pateu de nǎut cu ton.


Limonada am fǎcut-o dintr-o cutie de ananas Sun Food pe care am pus-o într-un blender, am adǎugat apǎ şi zeamǎ de lǎmâie şi a fost gata. Nu am simţit nevoia de zahǎr, iar pentru culoare am adǎugat şi câteva bobiţe de coacǎze roşii congelate.

Pentru salatǎ, am fiert o ceşcuţǎ de quinoa dupǎ intrucţiuni şi am lǎsat-o la rǎcit. Ȋn acest timp, am pus douǎ linguri de ulei de mǎsline într-o tigaie şi am turnat acolo o cutie de nǎut scurs şi uscat. L-am lǎsat la prǎjit pânǎ ce începe sǎ sarǎ ca popcornul şi îşi schimbǎ puţin culoarea. Este genial nǎutul prǎjit, o sǎ am grijǎ sǎ-mi fac provizii! L-am lǎsat şi pe el la rǎcit. Ȋntr-un bol am feliat doi castraveţi, am tǎiat 4 fire de ceapǎ verde şi o roşie maaaare şi parfumatǎ, am adǎugat nişte mǎsline kalamata, pǎtrunjel, un strop de ulei de mǎsline şi zeama de la o lǎmâie. Ca sǎ fie pur mediteranean, ar fi mers nişte feta. Dupǎ ce s-au rǎcorit, am adǎugat quinoa şi nǎutul. Am asezonat cu sare şi piper.


Pateul a rezultat dintr-o conservǎ de nǎut Sun Food, pus în blender alǎturi de o cutie de ton în ulei, mǎrar, 2 fire de ceapǎ verde, 1 roşie întreagǎ din cutia Sun Food, 1 cǎţel de usturoi, sare şi piper. Am lǎsat la mixat cam un minut. Am avut, iniţial, impresia cǎ n-o sǎ se simtǎ tonul, dar n-a fost aşa. A fost tare bun şi pateul ǎsta.


Ceva mai târziu, am fǎcut puţinǎ introspecţie cu un exerciţiu de psihologie şi ne-am amuzat când am vǎzut cǎ aproape de noi poposise un biciclist, care a descǎlecat, a scos un hamac din rucsac, l-a prins între doi pomi cu cea mai mare naturaleţe şi s-a pus în el ca sǎ citeascǎ sau sǎ viseze. Am strâns, am plecat şi când am ajuns în casǎ a început ploaia. :)




Detalii despre concursul Sun Food gǎsiţi aici

Etichete: , , ,