Un prânz pentru sfârşitul verii

Vine… Se simte în soare, care ştie cǎ domnia lui e la final şi împinge cu putere în raze, se vede în frunzele ce se preling nostalgic spre caldarâm, se adulmecǎ în aerul rǎcoros al dimineţilor. Toamna şi bucuriile ei sunt aproape.


Deliciile verii mi-au scǎpat întotdeauna. E o chestiune de chimie. Dar vinul rosé l-am înţeles perfect de fiecare datǎ. Problematice sunt doar întâlnirile noastre sporadice. Asta nu pricep. We click şi-mi propun la fiecare început de varǎ c-o sǎ avem tot timpul summit-uri de consolidare a relaţiilor noastre vesele, dar vara trece cumva şi nu ne putem lǎuda decât cu câteva astfel de prilejuri. Probabil cǎ e bun ce e intens şi rar. Sper.


Am vǎzut o versiune a combinaţiei de mai sus pe un blog pe care-l ador şi cum aveam câteva smochine (slavǎ Lidl-ului!) şi niscaiva Stilton adus din Londra, am încropit o masǎ gustoasǎ şi aromatǎ. Singurul lucru care-ar putea sǎ intre vag în secţiunea “gǎtit” este tǎiatul piersicilor/nectarinelor şi aliniatul lor pe grill. Dupǎ ce se fac bine pe ambele pǎrţi, recte sǎ fie vǎrgate vizibil, li se adaugǎ un moţ de Cheddar şi se pun pe o farfurie. Alǎturi, smochinele tǎiate şi Stilton-ul picant. Plus mix de fructe confiate şi nuci. Rosé-ul nostru s-a numit Floarea Soarelui. Cât de potrivit, nu-i aşa?

Sǎ aveţi un week-end stropit numai cu lucruri bune!

Etichete: , ,