Vacanţǎ la Londra (1) - Generalitǎţi

Pentru mine e a doua oarǎ, pentru Luc- prima. A fost o sǎptǎmânǎ cu multe lucruri de bifat şi în care mi-am dat seama cǎ îmi place mai mult ideea de Londra, chestie ce nu m-a împiedicat, însǎ, sǎ mǎ imaginez instalatǎ într-unul din cartierele ei sau în suburbii. Sunt lucruri care deja îmi lipsesc, ca lipsa claxonatului iraţional şi ordinea implacabilǎ din haosul de pe şosele, englezii cei amabili şi simpatici sau accentul ǎla care m-a fǎcut sǎ stau inertǎ lângǎ un hipster şi de-abia dupǎ 5 minute sǎ-mi dau seama cǎ vorbeşte în englezǎ.





Din alea nefǎcute, îmi pare rǎu cǎ n-am ajuns la Royal Observatory, la Tower of London sǎ vedem macii comemorativi, muzeul Sherlock Holmes şi la singurul restaurant pe care-l pusesem pe listǎ, Ottolenghi din Belgravia. Ȋn schimb, am fǎcut altele, iar poveşti închegate urmeazǎ în zilele urmǎtoare. Mai jos sunt câteva indicii despre locurile unde o sǎ vǎ port. :)


                                                                Neal's Yard


                                                              Yoda levitând şi dosul unui cocoş galic




                                                                            Surorile Bronte


                                                                          Books about Town


                                                                        Fântâna de la Buckingham


                                                                         The Eye





                                                                   Expoziţie Virginia Woolf


                                                                      Ham House


                                                                Strawberry Hill

Etichete: ,