Ceainăria Bernschutz şi papioanele fâstâcite şi ludice

Ieri a fost o zi bunǎ.

Aveam chef de o carte nouǎ, aveam poftǎ sǎ-i adulmec paginile şi, întru îndeplinirea scopului acesta nobil, m-am înfiinţat la Cǎrtureşti. Am rǎsfoit şi m-am foit, am citit la întâmplare aşa cum fac mereu şi mi-am gǎsit cartea. Acum, dupǎ ce am citit vreo 50 de pagini, mǎ bucur c-am ales-o şi sper ca sentimentul sǎ dǎinuie pânǎ când întorc şi ultima paginǎ. :)

De mânǎ cu cartea, am mers alene pe strǎzi pânǎ la Bernschutz, lângǎ Grǎdina Icoanei. Nu s-a întâmplat nimic notabil pe drum, doar soarele ce-mi mângâia faţa şi cine sunt eu sǎ zic cǎ asta nu e mare lucru? Pentru cǎ e… 


La Bernschutz poate c-aţi ajuns deja… E un loc magic, cu lucruşoare mii, cu ceai, cǎrţi, vinuri alese, ceşti şi ceşcuţe, galantare cu prǎjituri şi ciocolatǎ, cutii colorate şi tablouri, toate selectate cu grijǎ pentru sufletul omului, sǎ-i bucure ochiul, sǎ-i tulbure starea şi sǎ vrea mai mult pentru el. Sǎ se înconjoare cu mai mult frumos sau sǎ nu uite cǎ existǎ. Casa care adǎposteşte ceainǎria e o doamnǎ interbelicǎ, dar se ţine bine şi e cochetǎ foarte şi când intri acolo, respiri adânc şi devii… inspirat. Ochii fug ca nişte cǎluţi cu coama-n vânt, fac fotografii mentale, compartimentalizeazǎ.




Când te linişteşti şi pulsul redevine normal, te aşezi. Ceri un ceai, ar fi o impietate sǎ bei altceva la prima vizitǎ. Vara, Ice Tea, orice-ţi doreşti din meniul stufos… Cu o prǎjiturǎ sau nu, dar neapǎrat afarǎ, la mǎsuţele frumos ornate cu flori de câmp proaspete. E timp berechet pentru orice vrei sǎ faci… Spre toamnǎ, îţi încǎlzeşti mâinile pe una din ceştile supradimensionate şi înţelegi cum e sǎ fii Alice în Ţara Minunilor.



Se fac şi zile de naştere şi petreceri de tot felul la Bernschutz şi mai sunt şi evenimente. Ca cel de asearǎ cu papioane. Pe scurt, fetele de la illú boutique au o pasiune comunǎ pentru stil şi vestimentaţie şi s-au aliat ca sǎ ne ofere mai multǎ culoare şi expresivitate cu ajutorul accesoriilor lor: papioane, eşarfe şi batiste. 

Uitǎ-te puţin:

                                                                            Sursa

Ca sǎ fiu sincerǎ, eu suspin mai mult dupǎ eşarfe, dar asta doar pentru cǎ nu sunt încǎ pregǎtitǎ pentru papioane. Uite ce simpatice-s:

Sursa

Asearǎ au etalat şi papioane din lemn, o idee fâşneaţǎ, dar teribil de atrǎgǎtoare.



Mai multe detalii gǎsiţi pe site-ul lor.


Ceainǎria Bernschutz se aflǎ pe Gen. Eremia Grigorescu, nr 5 (în apropiere de Grǎdina Icoanei), dar şi pe Toma Caragiu, nr. 3 (în spatele Muzeului Suţu).

Etichete: , , ,