Pumpkin Spice Latte şi un sandviş

Ziua asta e bunǎ. Ziua asta se anunţa bunǎ încǎ de azi-noapte când stǎteam cu ochii deschişi, incapabilǎ sǎ dorm, gândindu-mǎ cu emoţie cǎ azi voi termina cursul de spaniolǎ pe Duolingo. Nu-mi fǎcusem niciun plan, dar dupǎ ce am terminat, am vǎzut în calendar cǎ l-am început tot într-o zi de 24 şi mi-am zis cǎ e de bun augur. Au trecut fix şase luni de când m-am apucat de el şi da, ştiu mai multe decât în aprilie, dar pentru mine cel mai important este cǎ am terminat. Mi-a plǎcut rutina, o preţuiesc foarte pe doamna rutinǎ în viaţa mea, am trecut şi prin obişnuitele faze de lehamite, mi-am fǎcut planuri, cum sǎ fac şi ce ca sǎ vorbesc mai mult cǎci asta mi-a lipsit în toatǎ perioada asta. Nu o sǎ mǎ opresc, mi-am cumpǎrat deja o carte şi am de gând ca de luni s-o încep. Şi o sǎ mai fac lecţii şi în continuare. Voilà! :)


Tot azi a apǎrut şi un interviu cu subsemnata pe site-ul mananc-inteligent, vǎ invit sǎ-l citiţi AICI. E despre gǎtit, cǎrţi, joc şi plǎcerea gustului, adicǎ câteva din lucrurile mele preferate. E primul meu interviu şi am aceeaşi senzaţie ca anul trecut, când am aflat cǎ bloguleţul acesta fusese selectat de Good Food ca Blogul Lunii: un amalgam de mândrie şi plǎcere cu un dash sǎnǎtos de sfialǎ. 


Ei, da, multǎ emoţie pentru o singurǎ zi şi pentru un omuleţ ca mine, dar le-am primit pe amândouǎ cu aceeaşi inimǎ deschisǎ. Şi am sǎrbǎtorit rupând nişte muguri de brad de prin parc şi încropind un mic festin, un dans al bucuriei, dacǎ vreţi…

Nimic fancy, doar un croissant umplut cu pesto proaspǎt şi încununat de un ou poşat de toatǎ frumuseţea, şi un Pumpkin Spice Latte. 



Am mai zis pe aici cǎ nu beau cafea, nici mǎcar n-o fac – când avem oaspeţi îl uşuiesc pe Luc la bucǎtǎrie – dar pentru cǎ pofta a fost mai presus de orice, am fǎcut şi cafea. Posibil slabǎ, dar mie-mi place sǎ dorm noaptea… Reţeta este cea de AICI, singurele lucruri pe care le-am schimbat au fost condimentul pentru dovleac, care la mine a însemnat doar scorţişoarǎ şi nucşoarǎ, iar cantitatea de lapte a fost mai micǎ, zic eu, de 370 de ml, cum specificǎ reţeta. A, şi am pus şi mai puţinǎ miere, nu mi se pare cǎ e nevoie chiar de douǎ linguri. E interesant gustul, iubitorii de cafea ar trebui sǎ încerce latte-ul acesta…


Mai spre searǎ sǎrbǎtoresc şi cu Luc, cu lipii umplute cu legume şi suc de portocale, ca sǎ fie totul frumos şi rotund. :)

Etichete: , , , , , ,