Food Bloggers Conference


Mi-a plăcut prima conferinţă a bloggerilor de food din România. N-aveam aşteptări de niciun fel, dar eram curioasă să-i ascult pe câţiva dintre vorbitori, şi unii nu m-au dezamăgit deloc, ba din contră. Un lucru fain a fost şi că au ţinut cu dinţii de program, au început şi-au terminat la timp şi numai organizatorul e “de vină” pentru asta. Kudos Evensys! Am cunoscut o mână de omuleţi pe care-i ştiam doar de pe Facebook, am revăzut alţii, a fost o întâlnire mişto, caldă, plină de energie bună. Prezentările au fost relaxate, dar şi profesioniste şi bine intenţionate, s-a vorbit la obiect şi foarte puţin pe lângă. Am reţinut 3 idei mari şi late:



Altfel, între prezentări, am şi ciugulit ceva (v-am spus cât de mult îmi place Lidl?), după cum se poate observa şi în pozele de mai jos:








După conferinţă, ne-am zdruncinat simţurile la restaurantul Divan din Floreasca. Disclaimer: fotografiile sunt întunecate şi mişcate din cauza atmosferei intime din restaurant, în NICIUN CAZ a Aperol-ului. Am zis!





Ospăţul a fost curat pantagruelic, începând cu meze-le şi până la desert. Am leşinat de plăcere când papilele mele s-au înfrăţit cu acea pastă de ardei picantă-picantă sau când am luat cunoştinţă de salata cu mentă şi rodii. Selecţia de deserturi a adunat şi ea linguriţele în jurul farfuriei, dar până să mă dezmeticesc, toate se evaporaseră ca prin farmec.

Ne-ai adunat frumos, Food Bloggers Conference! Venim şi la anu’!

Etichete: ,