Concurs de Crăciun

Edit: Câştigătoarele celor trei premii sunt:

Pentru pachetul nr. 1 - Marana
Pentru pachetul nr. 2 - Carmen-Ana
Pentru pachetul nr. 3 - Claudia V.

(Carmen-Ana, aştept din partea ta o adresă de mail pentru a vedea cum ajunge premiul la tine :) )

Vă mulţumesc mult tuturora pentru cuvintele frumoase şi vă urez sărbători liniştite şi pline de iubire! 


Dragi omuleţi, bine aţi venit azi pe blogul meu! Sper să vă placă ce-am pregătit pentru voi pentru căăăăă… habemus c o n c u r s. Nu am niciun motiv mai bun decât venirea Crăciunului şi, pe lângă asta, am şi amânat destul de mult desfăşurarea lui. Am câteva lucruşoare de dat încă din aprilie-mai şi mi-ar fi părut rău să nu îl organizez până la sfârşitul anului acesta. Aşa că m-am mobilizat şi vin la voi cu trei pachete cu cadouri ce de-abia aşteaptă să fie câştigate şi folosite.

Fără prea mult tam-tam, vă prezint cele trei pachete:

Primul conţine un bol încăpător din lemn de acacia (bun pentru salate), un set de servire format din 4 bucăţi (foarte colorat, ideal pentru petreceri în aer liber) şi un set de două farfuriuţe pentru ouă fierte plus linguriţe.

Al doilea pachet are un recipient din lemn de acacia pentru servirea măslinelor, o cutie de ceai negru şi o presă pentru fondant ca să aveţi torturi frumos decorate.


Al treilea este format dintr-un cupcake stand din carton rezistent (după model, ideal pentru petreceri de copii) şi un dip bowl pentru bastonaşe de legume sau cartofi prăjiţi şi sosul aferent. 



Ce trebuie să faceţi ca să le câştigaţi?

Ei bine, să răspundeţi la următoarele două întrebări şi să-mi lăsaţi un comentariu mai jos:

1. Ce articol/reţetă vă place cel mai mult din mansarda mea? Evident, mi-ar plăcea să-mi spuneţi şi de ce, ca să mă bucur de două ori :)

      şi 

2. Care dintre obiectele pe care le ofer la acest concurs vă inspiră cel mai mult şi cum l-aţi folosi? (mie, de exemplu, îmi place mult bolul acela din lemn de acacia şi tare bine i-ar şade plin cu salată de cous-cous, legume şi halloumi)

Acestea sunt întrebările la care să răspundeţi, iar opţional, mă puteţi ajuta dând un share la această postare pe Facebook :)

Concursul durează o săptămână, adică până joia viitoare, pe 18 decembrie, iar premiile vor fi livrate prin curier doar pe teritoriul României. Dacă sunteţi din Bucureşti sau Ploieşti, ne întâlnim şi le primiţi din mâna mea. Nu uitaţi să lăsaţi o adresă de e-mail validă pentru a vă contacta în cazul în care câştigaţi unul din premii.

Mult succes! :)

Edit: Concurs prelungit până marţi, 23 decembrie. :)

Etichete: