Concurs special

Edit: Câştigătoarea pachetului de ceai esteeeeeeee... Isabela, comentariul nr. 26. Felicitări, Isabela! :) Aştept din partea ta un mail să vedem cum ajunge cadoul la tine. Mulţumesc tuturor! :)



Tea is quiet and our thirst for tea 
is never far from our craving for beauty. James Norwood Pratt

Îmi place prenumele meu, întotdeauna mi s-a părut că mi se potriveşe. Tresar sau zâmbesc şi când aud “Monica” (am avut vreo doi profesori care chiar îmi spuneau aşa), dar în general mă simt mai legată de primul meu prenume. Şi cum azi e o zi specială din acest punct de vedere :), m-am gândit să o sărbătoresc printr-un concurs.


Complici mi-au fost prietenii de la ceainăria Joie de Vivre şi împreună vă oferim acest minunat set de ceai, format din 2 căni (bune şi pentru cafea, dacă sunteţi mai ataşaţi de tipul acesta de licoare) şi un pachet de Wellness Tea, un amestec natural de fructe, menit să revitalizeze şi să armonizeze simţurile. Am primit şi eu un set şi mi-au plăcut mult aroma lemnoasă şi accentele picante de rozmarin.


Ca să participaţi la concurs, trebuie doar să-mi lăsaţi un comentariu în care să spuneţi un ceai care vă place şi ce mâncaţi bun alături de el. Mie, de exemplu, îmi place ceaiul cu aromă de migdale şi ronţăi cu plăcere lângă el fie madlene, fie saleuri.


Concursul începe azi şi se termină pe 14 ianuarie. Pe 15 ianuarie voi face extragerea şi voi anunţa câştigătorul şi aici, şi pe pagina de Facebook a blogului. Premiul va fi livrat prin poştă în provincie, iar dacă sunteţi din Bucureşti, ne întâlnim şi-l primiţi de la mine. Vă rog mult să lăsaţi o adresă de mail validă ca să fiţi contactaţi în caz că aţi câştigat. 

Tea and love! :)

Etichete: , ,