Fericiri

Seară de boardgames cu prieteni. Nevăzuţi şi nevorbiţi de mult, ne-am strâns cinci omuleţi (aproape 6, de fapt, iuhuhuuuu) şi ne-am jucat vreo 5 ore fără întrerupere. Am descoperit două jocuri faine, Pinguinii şi Seven Wonders. Al doilea a avut nevoie de ceva timp să-mi intre pe sub  piele, dar a făcut-o până la urmă.


Prima mea coffee-table book. Suspin după cartea asta de vreo şase luni, adică din ziua când am scris asta. Acum e la mine-n bibliotecă şi m-aşteaptă. Am un sentiment că-mi va plăcea tare. Păcat, totuşi, că n-am măsuţă de cafea în adevăratul sens al cuvântului. :))


O vizită pe care o aşteptam de mult, la nişte prieteni care au un bebeluş cald şi pufos, cu ochii mari, avid să cunoască, să cuprindă, să râdă. Prilej bun să mă minunez, nu numai în faţa numitului bebeluş, dar şi a prietenului meu, mereu pus pe şotii, cu cele mai funny şi witty glume în desagă.

Să mă uit după cadouri pentru mine. J Vine ziua mea şi e cel mai fain lucru din lume să scotocesc netul după lucruri pe care mi le-aş dori. De data asta, m-am surprins uitându-mă mai mult după căni de ceai, şerveţele (da, îmi plac şerveţelele de nu mai pot) şi, evident, cărţi.

Primul 10 kilometri pe anul ăsta. Adică primele trei ture de IOR legate şi merse cu pas mare, viteaz şi de obraji înroşitor. În general, nu prea trec de două ture pentru că nu-mi prea place vremea, dar în sâmbăta aia, am reuşit să-mi întrec aşteptările. E cel mai tare când se întâmplă asta!

Etichete: ,