Concurs aniversar – 3 ani minunaţi de Mansarda cu bunătăţi (încheiat)

Edit: Vă mulţumesc mult tuturor pentru comentarii şi urări. Câştigător a ieşit comentariul nr. 22, cel postat de Laura Teodora. Felicitări, Laura! :) Aştept din partea ta un mail ca să vedem cum ajunge Micul Prinţ la tine. 


Oau, chiar sunt trei ani… Parcă mai ieri stăteam în apartamentul ăla friguros şi mă gândeam cum ar fi să pun mâna şi să mă apuc de scris pe un blog. Mai făcusem asta înainte şi mă mâncau buricele degetelor. Cum de-abia începusem să gătesc (da, am mâncat numai chestii cumpărate şi făcute de alţii până acum trei ani), am zis c-ar fi bine să mă şi “monitorizez” cumva. Aşa a apărut Mansarda mea. :) Între timp am deschis-o şi altor tipuri de articole, despre alte subiecte în afară de cel culinar, dar, fie vorba-ntre noi, şi ele sunt tot bunătăţi.

Azi fac trei ani de blog şi treizeci şi trei de viaţă. Blogul a crescut frumos, iar eu continuu să mă descopăr şi să nu mă simt de câţi ani am. De fapt, I’m sliiiiiightly younger in my head. :P

Azi am emoţii. Şi un zâmbet laaaarg pe faţă. Pentru toate lucrurile bune din viaţa mea şi pentru care sunt recunoscătoare, pentru oamenii care mă iubesc, pentru cărţi, pentru ceai şi pentru scris.

Azi e o zi excelentă pentru un CONCURS.


Împreună cu prietenii mei de la Books Express dau în dar o agendă Moleskine ediţie limitată Micul Prinţ 2015. Am avut şi eu una şi am fost îndrăgostită de ea. Nu numai că face referire la Micul Prinţ şi la lumea lui magică, dar grafica este extraordinară, iar detaliile o să vă surprindă. Nu am scos-o din ţipla în care a venit pentru că aş fi fost tentată să vă arăt tot. Cum mie îmi plac surprizele, m-am gândit că poate şi voi vreţi să descoperiţi singuri ce comori mai ascunde. Tot ce pot eu să vă spun e că are 400 de pagini pregătite să vă primească visele şi planurile.


Pentru a o câştiga, aş vrea să intraţi pe site-ul books-express şi să-mi spuneţi ce carte de dezvoltare personală sau psihologie v-ar plăcea să citiţi. Puteţi începe căutarea aici sau aici.  Aştept din partea voastră numele cărţii şi link-ul către ea. Sunt în căutare de inspiraţie în aceste domenii, aşa că mi-ar prinde bine nişte direcţii. De exemplu, mie mi-ar plăcea să citesc (şi o s-o fac curând) Creativity: The Psychology of Discovery and Invention (http://www.books-express.ro/book/9780062283252/Creativity-The-Psychology-of-Discovery-and-Invention,JMA.html).

Concursul se desfăşoară pe teritoriul României, începe azi şi se termină miercuri, pe 4 martie. Joia viitoare voi trage la sorţi câştigătorul şi voi trimite agenda către el.

May the odds be ever in your favour! :)

Etichete: