Fericiri

O dimineaţă de sâmbătă cu gust de cozonac - tihnită, dulce, nerăbdătoare, aşa cum ar trebui să fie toate sâmbetele, toată ziua.


Tot ceea ce trebuie să poată bărbatul absolut – o carte pe care am răsfoit-o doar, citind pe nerăsuflate şi pe deplin amuzată câteva din sfaturile pentru supermanul zilei de mâine. El ar trebui să ştie să o salute pe regină, să conducă o trăsură, să vorbească în limbajul semnelor, să aprindă focul fără chibrituri şi să ţină furnicile departe de cort etc, iar cartea asta oferă tocmai informaţiile care îl vor ajuta pe el să devină “absolut”. 

Calendarul cu ceai. L-am văzut la Diana, l-am dorit şi l-am vânat până l-am găsit. Îl am de ceva vreme, dar nu i-am acordat prea multă atenţie, deşi merita. :)


O vizită la magazinul Jumbo: un rai al jucăriilor, dar de unde poţi pleca şi cu îmbăcăminte, produse de papetărie, bucătărie sau decoraţiuni. Eu mi-am cumpărat nişte cuttere cu forme diverse, un tablou decorativ, farfurii de carton colorate şi o sticlă pe care o s-o folosesc drept vază. Preţurile sunt foarte accesibile şi e foarte greu să nu cedezi tentaţiilor de tot felul.


O zambilă mov şi un apus de soare roşu – bucuriile de la sfârşitul unei zile zâmbitoare, cu plimbări multe şi în care mi-a plăcut să revin acasă. 

Etichete: