Cobbler cu piersici

Azi cuvintele-s puţine pentru că durerea de cap e multă şi deloc uşoară. Mă aplec să mă-nchei la şireturi şi buuuuum! mă păleşte şi mă ameţeşte de nu mă văd. Ca-ntotdeauna când trec printr-o stare asemenea, vreau dulce.

Înainte de Paşte, am primit de la SunFood mai multe bunătăţi, printre care şi două cutii mari de compot de piersici. Cum mă vedeam deja sorbind din suc, le-am găsit şi piersicilor o întrebuinţare nobilă şi le-am transformat într-un cobbler yum şi parfumat.


Am scurs mai întâi sucul de la o cutie mare de compot de piersici (de 820 grame) şi l-am pus într-un pahar. Am tăiat piersicile în bucăţi şi le-am pus într-o tavă. 


Am încins apoi cuptorul la 180 de grade C.

Se topesc 85 grame de unt nesărat (eu folosesc Lurpak). Untul astfel topit se pune deasupra piersicilor.

Într-un bol, se amestecă 130 grame de făină, 170 grame de zahăr brun şi o linguriţă de praf de copt. Deasupra se toarnă 245 ml de lapte şi se amestecă. Compoziţia aceasta se pune peste piersici.
Se dă la cuptor timp de o oră până se rumeneşte pe deasupra. Cobblerul se serveşte călduţ sau la temperatura camerei.

Bon app’!

Etichete: , ,