Azi… cu croissante umplute

Azi e despre planuri de mini-break la o moşie aproape de Ploieşti, un loc bine prezervat de actualii proprietari. Dacă se concretizează visul meu de acum, o să povestesc pe larg despre asta în câteva săptămâni.

Azie despre Luc care, în timp ce eu îmi pregăteam brunch-ul, îmi pune să ascult un colind de Hruşcă. Amuzant, he is!

Azie despre World Press Photo la care merg, în sfârşit. Mă pregătesc mental să nu mă simt confortabil că oricum viaţa nu e despre asta.

Azi e despre croissantele astea unse cu hummus şi ticsite cu ou prăjit, castraveţi proaspeţi, ridichi şi brânză grecească. 


Azi… mai e şi despre un club de carte pentru care ar fi trebuit să citesc o carte de 492 de pagini. Ghiciţi câte pagini am citit eu? :))

Azie cu cercetare despre feminism şi feminitate, scris şi asudat când cuvintele nu se aranjează cum trebuie unul după altul.

Azi… (ca să terminăm rotund) mai e şi cu un plan de făcut brownie cu cireşe. Aşa-i că nu mai sunt groaznic de scumpe?

La voi cum e azi?

Etichete: