[Concurs] Beck’s Gold: Câştigaţi 10 invitaţii duble la 3 petreceri speciale (închis)

Edit: Toţi cei care mi-au lăsat comentarii să-şi verifice mailurile. Şi ne vedem la petrecere. Ştiţi unde merg eu. :) 

Am un apetit mare pentru chestii neconvenţionale şi alternative, mi se pare o ieşire necesară din zona de confort, mai ales pentru că e generatoare de idei noi. Aşa că, atunci când am aflat de provocarea Beck’s m-am sucit  şi răsucit un pic, dar curiozitatea a primat.

Ce se întâmplă?




BECK's a lansat recent o nouă bere - BECK's GOLD, mai rafinată, mai ușoară, cu doar 4% alcool, potrivită pentru toți cei care gândesc liber. Este considerată berea fresh thinker-ilor. 

Ca să sărbătorească lansarea, Beck’s organizează vineri, 3 iulie, 3 petreceri care mai de care mai deşucheate:

·  La Galeriile Artmark (Palatul Cesianu Racoviță, Str. C.A. Rosetti, nr. 5, sector 1) - începând cu orele 20:00 - campionat de mini-golf chiar în galeria de artă, printre tablouri;
·  Pe Heliportul Crystal Tower (Bdul Iancu de Hunedoara, nr. 48, sector 1) - începând cu orele 20:00 - campionat de bowling la 72 m deasupra pamântului;
·  La Teatrul Elisabeta (Bdul Regina Elisabeta, Nr. 45, sector 1) - începând cu orele 23:00 - un show electro unic în sala de teatru.

Mie-mi sună bine toate, dar mai ales campionatul de mini-golf din galeria Artmark, de-abia aştept să văd cum se-nţelege golful cu pictura. J

Cu ocazia acestei lansări, vă invit la un concurs şi vă ofer invitaţii duble la petrecerile care au loc vinerea asta (voi decideţi la care dintre ele mergeţi). Tot ce trebuie să faceţi este să-mi lăsaţi un comentariu la acest articol şi să-mi spuneţi o idee care să înceapă cu “Cine spune că...” (de ex: Cine spune că lunea nu poate fi cea mai productivă zi a săptămânii?)
Important: Vă rog mult să-mi lăsaţi o adresă de mail după ce scrieţi comentariul.


Mai jos e un videoclip în care puteţi găsi inspiraţie.


Aveţi timp până pe 30 iunie inclusiv, iar miercuri, pe 1 iulie, trag la sorţi câştigătorii cu random.org.

PS: Consumaţi Beck’s Gold cu moderaţie. :) 

Etichete: