[Concurs] Câştigă trei ceaiuri de la Sonnentor

Edit: Câştigător este comentariul cu nr. 9 care aparţine Ninei. Felicitări, Nina! :)


Sper c-aţi avut un weekend frumos şi plin de lucruri bune, că aţi descoperit locuri noi sau c-aţi stat în casă la răcoare, la un film sau cu o carte bună-n mâini şi c-aţi mâncat şi băut numai lucruri delicioase. :)

Ca să începem săptămâna în forţă, vă invit la concurs. Am pentru voi trei ceaiuri bio de la Sonnentor care de-abia aşteaptă să fie savurate alături de familie şi prieteni. Unul dintre ele este Raze de soare din România despre care am vorbit puţin în postarea aceasta. Celelalte două ceaiuri pe care le pun la bătaie sunt Surpriza de Paşti, un ceai de plante ce conţine verbină, frunze de zmeur, izmă bună, urzică, gălbenele, petale de floarea-soarelui etc şi Elixirul verii, un ceai verde cu aromă răcoritoare de lămâie. 

Sonnentor ceai

Ce trebuie să faceţi ca să le primiţi? Ei bine, să răspundeţi la întrebarea următoare:

Ce mâncaţi de obicei alături de un ceai?

Încep eu: mmm, de obicei, ceva dulce. Azi, de exemplu, mi-am prăjit două felii de pâine cu seminte şi le-am uns cu unt (eu nu mă sfiesc prea mult când vine vorba de unt, pun zdravăn pe felia de pâine) şi cu miere. Îmi place cum se amestecă untul cu mierea, iar sunetul pâinii prăjite e unul dintre lucrurile mele preferate.

Concursul începe azi şi se termină pe 25 iunie, iar în ziua următoare, pe 26, anunţ câştigătorul. Premiul poate fi trimis doar pe teritoriul României, iar dacă sunteţi din Bucureşti ne întâlnim şi-l primiţi de la mine.

Mult succes tuturor! :)

Etichete: , ,