Brunch la… Entourage

 Entourage Centrul Vechi

S-a întâmplat într-o duminică infernal de călduroasă şi cu poftă mare de ieşit din casă. Am ales Entourage-ul pentru că tocmai citisem lucruri bune despre ei la fetele de la YumStops şi mă şi încântaseră place mat-urile lor peste poate. Fiecare cu nebuniile lui, nu?

Singurul lucru mai puţin bun la Entourage îl zic acum că se pretează: nu deschid, aşa cum zic pe pagina lor de Facebook, la 10, ci la 11, aşa că a trebuit să ne plimbăm pe unde vedeam cu ochii şi cu stomacul dând deja semne de nelinişte. Am revenit după o oră de frunzărit cărţi, ne-am aşezat, am răsfoit meniul, am aruncat un ochi şi-năuntru. 

Entourage Centrul Vechi

Entourage centrul vechi

Ne-a plăcut. E colorat, e fresh, cu lemn şi detalii hipstereşti: becuri cu abajururi fistichii ce împrăştie cu siguranţă o lumină caldă şi jucăuşă, mese cu scaune din materiale reciclate, canapele moi, sertare false încastrate, litere şi cifre din lemn poziţionate ghiduş, colivii şi rame, o aglomerare de lucruri care relaxează privirea, totuşi, şi cu efect energizant.

entourage

Pe terasă – mese şi scaune colorate şi copăcei ornamentali. 

entourage centrul vechi

Vreţi bunătăţile? Iată!

Luc a început cu un affogato coffee (14 lei), adică îngheţată cu un shot de espresso fierbinte, o combinaţie pe gustul lui, deşi cred că i-ar mai fi trebuit încă una să se dumirească cum trebuie ce se întâmplă prin lume. S-a înfruptat, totuşi, şi din frappe-ul (18 lei) meu, delicios şi rece, unul din cele mai bune lucruri pe care le-am băut vreodată. 


La Entourage e fain că există o variantă de Mic dejun all day ce conţine omlete, ouă ochiuri şi clătite americane cu fructe, dar şi destule gustări cât să mulţumească orice pofticios.

Eu m-am bucurat pe îndelete de un Quattro vegetarian (26 lei) ce a constat în humus, brânză picantă, salată de vinete şi pastă de măsline, plus 4 mini-chifle, tăiate pe jumătate. Toate au fost foarte bune, dar mie mi s-a părut divină doar pasta de măsline, şi asta pentru că am o slăbiciune evidentă şi de netăgăduit pentru ea. 


În acest timp, Luc s-a delectat cu un E-cheeseburger (31 lei) – burger de vită cu brânză topită, ceapă şi sos Dijon, chiflă şi cartofi pai. A zis că e bun şi l-a mâncat cu poftă.



Nu puteam să renunţăm la dulce, oricât de cald ar fi fost, iar verdictul a venit repede: brownie cu  îngheţată de vanilie vrem, cu două linguriţe ca să meargă lucrurile ca pe roate! Îl vedeţi mai sus (prima poză), a fost o combinaţie de rece cu cald, proaspăt şi absolut minunat, o adevărtaă “cireaşă de pe tort”. Ne-am întoarce la Entourage doar pentru el dacă n-ar exista pasta de măsline! :)

Mai găsiţi acolo şi alte bunătăţi: fish’n’chips, fajitas, somon la grătar cu linte, baghetă crocantă cu ierburi aromate şi caşcaval şi cheesecake, băuturi răcoritoare şi cafea de mai multe feluri. Preţurile sunt destul de mari, e adevărat, chiar şi pentru Centrul Cechi al Bucureştiului, dar porţiile sunt îndestulătoare şi bine făcute.

Voi aţi fost la Entourage? V-a plăcut?

Entourage se află pe strada Eugeniu Carada, nr 5-7, Centrul Vechi (reper: BNR).

Etichete: , , , ,