Impresii de vacanţă (1) – Pisa


Pisa a fost o surpriză. Pentru c-am avut un zbor târziu, ne-am luat o noapte de cazare la The Sunflower B&B. L-am găsit repede pe booking, ne-a plăcut, am rezervat. Nu ne-a păsat că baia era pe hol, ci doar că era foarte aproape de aeroportul Galileo Galilei şi noi aveam nevoie de odihnă înainte să explorăm oraşul.

Am stat în Pisa doar o jumătate de zi, dar a fost o zi frumoasă, caldă, cu cer senin şi obloane-n drum (ceea ce nu poate fi decât un lucru minunat in my book :) ), aşa că ne-am trezit cât am putut de devreme şi am luat-o la pas spre centru. Am încredinţat harta în mâinile lui Luc şi nu ne-a luat mult până când am ajuns în Piaţa Miracolelor.

Respectând proporţiile, în faţa Turnului am avut, cred, aceeaşi reacţie ca atunci când am văzut Big Ben-ul. În fotografiile pe care le vedeam pe net nu mi se părea cine ştie ce, dar atunci când am ajuns acolo, am fost puţin copleşită. E impresionant, frumos “brodat”, intens fotografiat.

Ca să nu regretăm mai târziu, am dat cei 20 de euro (pentru turn şi catedrală) şi am urcat să vedem şi priveliştea. Dificil de zărit din cauza gardurilor destul de înalte, dar de savurat, oricum. Ca fotografiile de mai jos. 





Data următoare ne mutăm în Florenţa! :)

Etichete: , , , ,