Regăsire

Bine v-am regăsit!

Mi-a fost dor de locul ăsta, i-am simţit acut lipsa în timpul cât am fost departe de el, mi-a lipsit contactul cu scrisul şi cu oamenii care au fost atât de drăguţi să mă întrebe ce mai fac şi de ce nu mai scriu. Vă mulţumesc mult de tot pentru asta! :)


De când nu ne-am “citit”, în viaţa mea s-a întâmplat o schimbare de statut, adică m-am căsătorit cu Luc :), iar azi-dimineaţă ne-am întors din (săptă)luna de miere de la Florenţa. A fost o perioadă cu multe emoţii, cu mult stres şi multă bucurie, cu dor şi nevoie mare de vacanţă. Nu revin pe de-a-ntregul pe blog pentru că luni plec iar într-o scurtă escapadă, dar iată câteva din lucrurile care mi-au plăcut în prima mea aventură în Italia. Acolo e ceva mai cald, în ciuda ploilor, iar noi am prins chiar şi câteva zile de vară adevărată. Sper să vă bucure imaginile şi să vă facă să visaţi frumos! :)

Turnul din Pisa

Camera noastră cu vedere din Florenţa

Vedere spre Florenţa

Ponte Vecchio

Cinque Terre

Cinque Terre

Cinque Terre

Toscana

Îngheţată premiată

Domul din Florenţa

Panoramă Florenţa

Urmează şi poveştile... 
Of, ce bine e să fiu iar în mansarda mea dragă! :)

Etichete: , , , , , ,