[Concurs] Câştigă o cutie de gemuri St. Dalfour (încheiat)

Edit: Câştigătoarea concursului St. Dalfour este Diana Solomon, comentariul cu numărul 6. Felicitări, Diana! Aştept din partea ta un mail ca să vedem cum ajung la tine borcanele cu gem. :)




Săptămâna trecută, un curier a bătut la uşa mansardei mele şi mi-a pus în braţe două cutii simpatice pline cu gem St. Dalfour. Mi-au prins tare bine, vă zic, mai ales că sunt într-o perioadă – cred că “de vină” e şi vremea de afară – când îmi place să-mi fac pâine prăjită, s-o ung cu un strat rezonabil de unt şi apoi cu gem sau dulceaţă.

După cum se vede şi în fotografie, gemurile St. Dalfour sunt ambalate în borcane foarte şic şi vin în combinaţii din cele mai gustoase. Dar ce e cel mai important de reţinut este că nu conţin zahăr adăugat, gustul dulce al gemului provenind din zaharurile prezente în fructe şi un sirop natural din struguri şi curmale. În plus, eticheta mai spune că nu conţin nici conservanţi, arome sau coloranţi.

Nu vă mai ţin pe jar, aşa că vă spun că am pentru unul dintre voi o cutie care conţine 5 gemuri. Ca să le câştigaţi, spuneţi-mi în secţiunea de comentarii de mai jos cum veţi folosi gemul de la St. Dalfour (poate veţi face o prăjitură- ce prăjitură?, poate veţi dărui unul şi pe celelalte le veţi păstra pentru familia voastră sau poate, pur şi simplu, vă veţi bucura de fiecare linguriţă dimineaţa la micul dejun pe clătite, orez cu lapte etc). Încep eu: mi-ar plăcea să refac prăjitura cu gem şi bezea, dar, în acelaşi timp, vreau să mă bucur de gem şi aşa cum v-am spus mai sus: pe pâine prăjită unsă cu unt.

Concursul durează până miercurea viitoare inclusiv (adică până pe 2 decembrie), iar joi, pe 3 decembrie, voi anunţa câştigătorul cu ajutorul random.org.

Premiul va fi expediat doar pe teritoriul României după terminarea concursului.

Mult succes tuturor! :)

Etichete: , , , ,