Food Bloggers Conference, strike 3

Foto de la ediţia trecută

Luna trecută, m-am trezit cu un mail în poştă de la Evensys în care omuleţii mă anunţau suav şi GoT-esc că Winter is coming. În mintea mea, m-am gândit atunci că “da, hai, că-mi place iarna şi pomul, şi moşu’, şi cadourile, hai cu iarna” şi după ce am vizualizat cum îl băteam pe Luc cu bulgări nu m-am mai gândit la asta.

Dar teaser-ul a avut şi continuare, aşa că m-am pomenit că vor să mai facă o ediţie de Food Bloggers Conference, o ediţie de iarnă, ce va avea loc pe 4 decembrie la Radisson Blu Hotel. Temele şi vorbitorii vor fi anunţaţi pe site-ul evenimentului şi eu voi fi acolo să mă bucur de oamenii pe care nu i-am mai văzut de mult, de informaţiile care sigur vor fi folositoare şi, doooh, de mâncare.

Cine mai vine? :) 

Etichete: