Idei de cadouri de Crăciun


Scriu articolul ăsta pentru c-am citit zilele trecute ceva asemănător la Andra. Şi m-am simţit inspirată şi-am început să caut variante de cadouri numai bune de oferit celor dragi de Crăciun şi Anul Nou. Tot ce recomand mai jos sunt, de fapt, lucruşoare pe care şi mie mi-ar plăcea să le primesc şi care sper să vă inspire şi pe voi.

Boluri, mănuşi, genţi, farfurii etc de la Vivre. Mie mi-au plăcut astea de mai jos, iar dacă scotoceşti cum trebuie site-ul, sigur vei găsi multe minunăţii pe placul tău. Tot ce trebuie să faci este să te grăbeşti: pentru că sunt atât de faine, produsele se vând foarte repede. 

Sursa: Vivre

Cărţi de dezvoltare personală. Eu, de exemplu, o vreau pe asta şi chiar o s-o am sub brad anul ăsta. :) Aş recomanda şi o altă carte de Gretchen Rubin, The Happiness Project, e bună mai ales la început de an, sau orice despre psihologia pozitivă: The Happiness Hypothesis, Flux sau How Should We Live, dar nu uit nici de Lecţii de magie

Carte de cooking. Eu nu-mi cumpăr excesiv de multe cărţi de cooking căci mi se pare suficient de generos netul, dar pe asta mi-ar plăcea s-o am. Plenty e toată despre bucătăria vegetariană şi are numai reţete pe placul meu. 

Voucher-ul ăsta la Hadar Chalet pentru două nopţi cu pensiune completă. Nu am fost încă, dar am văzut fotografii şi pare minunat. Ce-mi place cel mai mult e că e destul de aproape de Bucureşti (deşi ţi-ar cam trebui maşină proprie să ajungi acolo) şi mai ales că nu există semnal la telefon şi că e foarte multă linişte. Camerele arată fain de tot şi pentru câteva sute de lei în plus poţi să ataşezi şi un pachet special cadoului tău, fie că asta înseamnă buchet de flori şi lumânări, o sticlă de vin ori prosecco sau două biciclete la dispoziţie şi o excursie în pădure cu un ghid autorizat. 

Voucher la un Castle Break. Dacă ştii că persoana dragă de lângă tine tresaltă la ideea unei excursii la un castel sau conac din România, îi poţi oferi chiar asta. Excursiile pentru 2016 nu sunt anunţate încă (în general sunt vara-toamna), dar acesta poate fi unul din cadourile acelea unde anticiparea sporeşte plăcerea. În plus, răbdarea e o virtute ce trebuie exersată în fiecare zi. :) Cum faci cadoul ăsta din punct de vedere logistic? Eu aş zice că o fotografie cu unul din castelele respective şi o foaie cu ceva scris de mână ar merge foarte bine. Dacă te pricepi, poţi desena chiar tu un castel, scrii “voucher” dedesubt, bagi hârtia într-un plic colorat şi îl pui sub brad. 

Sursa: Castle Break

Abonament la sală. Şi nu la orice sală, ci la LadyFit Gym, înfiinţată de Cori Grămescu. Unde mai pui că nici nu cumperi abonamentul, ci poţi să-l câştigi dacă participi la concursul de aici. Astfel, tu şi o prietenă bună vă puteţi bucura de 12 şedinţe de antrenamente ca să scăpaţi de stresul kilogramelor acumulate de sărbători sau, pur şi simplu, ca să fiţi mereu în formă. 

Un curs. Am scris aici cât a însemnat cursul de redactori pentru mine, cât m-a schimbat şi ce multe lucruri bune am învăţat… Aşa că, uite: The NEST organizează din ianuarie un curs de Digital Publishing (cu Iuliana Alexa de la Psychologies) şi unul de Writing Essentials (cu Simona Calancea de la Parents). Fiecare din ele este important pentru că vei învăţa trucuri de scriitură, cum să faci blogging sau cum să construieşti un interviu, aşa că alege-l pe cel care crezi că te va ajuta în munca ta de zi cu zi. Îţi garantez că-ţi va plăcea la nebunie, că vei învăţa multe şi că vei câştiga şi mulţi prieteni. Aici găseşti mai multe detalii despre toate cursurile The NEST. 

Oferă ceva făcut de tine. Pentru o petrecere am făcut fudge după reţeta asta. Am pus ciocolata în celofan pe care l-am legat cu o fundă colorată şi căruia i-am ataşat şi o etichetă făcută de Luc pe spatele căreia am scris nişte citate amuzante (de ex: “I make chocolate disappear. What’s your superpower?”, “I want someone to look at me like I look at fudge”, “Eat fudge, drink wine, sleep naked”, “Chocolate is God’s apology for broccoli” etc). Sau poţi cumpăra nişte borcănaşe mici de la Ikea, ca astea, de exemplu, pe care le umpli cu un mix de condimente și cărora le atașezi o etichetă colorată. Ce vreau să spun e că nu trebuie să fie neapărat ceva complicat sau costisitor.


Agende. Eu nu mai pot de dragul lor şi chiar dacă am deja destule, mereu cad în “păcatul” de a le cumpăra. Nu pot şi nu vreau să mă opresc. Aici găseşti nişte agende cu ajutorul cărora o să-ţi fie mai uşor să-ţi planifici zilele, iar aici sunt nişte minunăţii cu copertă din piele naturală, ce se pot personaliza la cerere.

Borcan cu fericiri. Pe care îl poţi dărui sau care poate fi cadoul tău pentru tine însuţi. Adică tot un borcan de la Ikea, ca cel de mai jos, pe care să-l umpli cu fericiri/ bucurii/ lucruri bune care ţi se întâmplă peste an. E aşa fain momentul când extragi la întâmplare un bileţel şi-ţi aduci aminte un lucru care te-a făcut să zâmbeşti cu multe luni înainte… Eu mi-am neglijat borcanul vreun an, dar din 2016 mă apuc din nou de el.




Cum vi se par ideile acestea de cadouri? Voi ce oferiţi anul acesta celor dragi? 

Etichete: ,