Energy bites

bile cu fructe uscate

Plănuisem altceva pentru prima postare din an, dar iată! uneori, lucrurile se aşază cum vor ele, de parc-ar avea voinţă proprie, afurisitele! :)

Sper că aţi avut vacanţă frumoasă, că v-a priit tot ce-aţi pus pe masă şi că sunteţi pregătiţi pentru magia lui 2016. Ca în fiecare an, în ultima zi a lui 2015 am făcut o retrospectivă, iar pe 1 ianuarie, după Concertul de Anul Nou de la Viena m-am apucat să meşteresc planuri şi să visez vise pentru anul ăsta. Mi-au ieşit parcă mai puţine ca-n alţi ani, dar parcă astea de acum sunt mai specifice. Aşa am învăţat eu că trebuie să fie obiectivele mereu: o doză de claritate le face mai uşor de dus la îndeplinire.

Revenind la energy bites… Totul a început când am dat de reţeta asta şi da, am vrut-o şi eu. Ideea din spatele dorinţei era să nu mai mănânc atât de mult zahăr rafinat, dar aşa cum o să se vadă, deşi nu conţin o fărâmă de zahăr, şi aceste energy bites sunt foarte, foarte dulci.

Avem nevoie de: 150 de grame de nuci caju, 150 de grame de migdale fără coajă (eu am folosit cam jumătate din cantitatea asta pentru că am tot ciugulit din ele înainte), 150 de grame de merişoare uscate, 150 de grame curmale deshidratate tocate (deşi cred că aş fi putut folosi şi mai puţine) şi 1 pliculeţ de vanilla bourbon.

bilute cu merisoare, migdale, caju si curmale

Am pus în blender caju-ul şi migdalele şi am mixat până ce s-au transformat în firimituri. Apoi am adăugat şi celelalte ingrediente şi se mixează până ce totul se transformă într-o compoziţie omogenă. Se transferă compoziţa într-un bol şi se adaugă şi puţină apă rece dacă nu e bine închegată. Apoi se formează bile din compoziţie (mie mi-au ieşit 20) şi se dau la frigider.

Poftă bună! :)

Etichete: , , , ,